Sabtu, April 16, 2011

Saya dan Keluarga Saya

Aya Kikuchi (Sa'adah)
 
Nama saya Aya Kikuchi. Nama melayu saya ialah Sa'adah. Saya pelajar bahasa Melayu di Universiti Bahasa Asing Tokyo (Tokyo University of Foreign Studies).  Saya suka bersukan.

Keluarga saya ada lima orang. Ibu, bapa, saya, adik perempuan dan adik lelaki. Bapa saya naib guru besar di sekolah rendah. Dia suka naik basikal dan tengok besbol. Ibu saya pun guru sekolah rendah. Dia suka membaca buku. Mereka tinggal di Nobeoka. Adik perempuan saya ialah pelajar Universiti Nagasaki. Dia tahun tiga dan tinggal sendiri. Dia ialah ahli jawatankuasa festival sekolah. Dia belajar tentang pendidikan. Adik lelaki saya pergi ke sekolah tinggi. Sekolahnya sangat jauh dari rumah di Nobeoka. Dia tinggal di rumah pelajar. Dia ialah ahli kelab besbol. 

Aya Kikuchi


Aya Kikuchi (Sa'adah)
Tahap 1

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger