Selasa, April 19, 2011

Cita-cita Saya

Apa Cita-cita Saya???
 
Cita-cita saya belum tetap. Mungkin saya akan mencari kerja di Jepun selepas belajar di Malaysia. Semasa saya belajar di Malaysia, saya hendak menjadi cakap bahasa Melayu dan bahasa Inggeris dengan fasih. Jika boleh, saya hendak dapat kerja yang menggunakan bahasa Melayu.

Saya tidak tahu saya akan bekerja di mana dan kerja apa tetapi saya hendak beritahu tentang Malaysia kepada orang Jepun. Ramai orang Jepun tidak tahu cukup tentang Malaysia. Sebahagian orang Jepun fikir Malaysia ialah negara yang miskin dan belum maju. Saya hendak beritahu mereka bahawa Malaysia cantik, ramai orang baik hati dan barang-barang murah. Saya harap lebih ramai orang akan menjadi suka Malaysia dan datang ke Malaysia pada masa depan.



Aya Kikuchi (Sa'adah)
Tahap 1

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger