Rabu, Ogos 25, 2010

Harajuku


Saya ada hobi banyak. Contoh hobi saya tengok DVD, dengar muzik, bermain sukan, membeli-belah dan lain-lain. Pertama saya suka pakaian!! Bila saya ada masa, saya sering membeli pakaian. Tempat yang saya sering pergi membeli-belah ialah “Harajuku”. Jadi saya akan memperkenalkan tentang Harajuku. Harajuku ialah bandar fesyen, pemuda atau antarabangasa macam Bukit Bintang di Malaysia kerana ramai orang yang pakai pakaian yang pelbagai (Contoh: “Gosurori”, “Hime Kei”, “Gyaru Gyaruo” “B Kei”, orang bergaya dan lain-lain) atau ramai orang asing dari Harajuku.

Peminat fesyen kata “Harajuku ialah bandar yang termenarik di dunia”!!. Mereka berkata ini kerana orang bergaya ada di Perancis atau Inggeris juga, tetapi tidak ada bandar yang ada orang pakai pakaian keperibadian macam Harajuku.

Bila saya ada di Harajuku, saya sering terkejut kerana saya boleh tengok pakcik yang pakai pakaian perempuan comel macam skirt pendek atau orang yang warnai berbagai warna!! Di Harajuku, ramai orang pelik, tetapi Harajuku ialah tempat yang menarik dan seronok untuk saya!! Kalau cikgu ada masa pada cuti, sila datang ke Harajuku!! Kalau cikgu datang ke Harajuku, saya bawa bersiar-siar!!

Saya fikir cikgu pasti akan terkejut, kalau datang ke Harajuku.

Sekian terima kasih.

Kyohei Meguro
Tahap 3

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger