Isnin, Januari 10, 2011

Mina

Dari kiri: Jun Yinn Lee, Atsumi Shibata, Ha Sang Seok, Kazuki Kirimoto dan Mina
ketika Program Homestay di Melaka pada 22-24 Oktober 2010

Apa khabar? Nama saya Chow Chung Sze dan kamu anda semua boleh panggil saya dengan nama Mina. Sekarang saya belajar bahasa Melayu Tahap 3 di ATMA, UKM.

Saya suka makanan Malaysia. Contohnya, saya suka nasi lemak, roti dan buah cempedak. Keluarga saya ada lima orang. Nama ayah saya ialah Charles, nama emak saya ialah Edith, nama adik perempuan saya Yan dan Nama adik lelaki saya ialah Edmond. Sekarang ayah saya tinggal di rumah orang tua.

Hobi saya belajar, membaca dan melukis kartun. Awak pernah pergi ke Hong Kong? Hong Kong ada banyak rumah tinggi. Saya sangat suka makan dim-sum! Jika awak pergi ke “Ocean Park” di Hong Kong, awak akan lihat panda yang manja di situ.

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger